Wanneer kan ik een abonnement en/of losse tickets bestellen?
De ticketverkoop start op zaterdag 27 augustus 2022 om 10 uur. De losse ticketverkoop gaat samen met de abonnementenverkoop van start.

Wat heb ik nodig om online te reserveren?
Een computer/tablet/smartphone met internetverbinding en de e-mailadressen van alle tickethouders waarvoor u reserveert. 

Krijg ik onmiddellijk toegang tot het reservatiesysteem?
Het is mogelijk dat u in een wachtrij komt. Verlaat de pagina zeker niet en sluit uw browser niet af, u wordt vanzelf toegelaten in het systeem.

Ben ik verplicht om een minimum aantal tickets te kopen?
Er zijn verschillende mogelijkheden.> Wenst u meer dan 5 voorstellingen, dan kiest u voor een abonnement  bij de knop 'koop abo'.
> Wie minder dan 5 voorstellingen kiest, drukt op de knop 'koop tickets'. 
> Wie voor zichzelf een abonnement wenst, maar losse tickets (minder dan 5 voorstellingen) voor anderen (max . 6 personen) bij wil reserveren, kiest voor een abonnement en krijgt automatisch de kans om losse tickets toe te voegen.
> Wie een abonnement wenst én tickets voor een film, Pop&Top-voorstelling of MuzArt zal dit in 2 reservaties kunnen doen. U bestelt eerst uw abonnement zoals hierboven beschreven en u kan aansluitend via 'koop tickets' losse tickets voor de films; Pop&Top of MuzArt kiezen. 

Kan ik ook voor vrienden of familie bestellen?
U kan een abonnement voor maximum 6 personen bestellen. Zoals hierboven beschreven, kunt u losse tickets voor 6 anderen bij uw abonnement nemen. 

Wat doe ik als er zich een probleem voordoet tijdens het reserveren?
Uw tickets blijven 30 minuten in uw winkelmandje zitten.

 Kan ik later nog tickets bestellen?
Indien u voor een abonnement kiest, dan kan u gedurende het hele seizoen tickets bij reserveren aan abotarief via uw individuele abonnementencode.

Wanneer kan ik de gratis voorstelling bij een abonnement inruilen?
Het gratis ticket kan ingeruild worden vanaf 20 september 2022.

Wie kan zijn/haar tickets online reserveren maar NIET ONLINE BETALEN?
> HOUDERS VAN EEN UITPAS MET KANSENTARIEF: zij kunnen hun tickets of abonnement online reserveren maar kiezen op het laatste scherm voor ‘overschrijving’ als betalingswijze. Zij sturen dan een kopie van hun UiTpas als bewijs naar tickets.tervesten@beveren.be.
> Wie wenst te betalen met een GESCHENKBON Beveren of CULTUURCHEQUES: zij moeten op het einde van de online reservatieprocedure, bij betaalwijze, ‘betalen aan balie Ter Vesten’ aanvinken. Zij hebben dan 9 dagen de tijd om aan de balie van Ter Vesten hun reservatie te betalen met hun bon(s) of cheque(s).

Wie kan zijn/haar tickets NIET ONLINE reserveren?
Rolstoelgebruikers: plaatsen voor rolstoelgebruikers kunnen niet online worden gereserveerd. Rolstoelgebruikers nemen best telefonisch of via e-mail contact op met de balie van Ter Vesten. 03 750 10 00 of tickets.tervesten@beveren.be.

Hoe lang blijft mijn reservering gelden als ik ervoor kies om de tickets aan de balie te betalen?
U hebt 9 dagen tijd om aan de balie te betalen.

Moet ik de tickets afprinten?
Neen, we scannnen de tickets ook op Smartphone.