Veelgestelde vragen over de seizoensstart 2021-2022

Wanneer kan ik een abonnement en/of losse tickets bestellen?
 
De ticketverkoop start op zaterdag 4 september 2021 om 10 uur. De losse ticketverkoop gaat samen met de abonnementenverkoop van start.
 
Wat heb ik nodig om online te reserveren?
 
Een computer/tablet/smartphone met internetverbinding en de e-mailadressen van alle tickethouders waarvoor u reserveert. 
 
• Krijg ik onmiddellijk toegang tot het reservatiesysteem?
 
Het is mogelijk dat u in een wachtrij komt. Verlaat de pagina zeker niet en sluit uw browser niet af, u wordt vanzelf toegelaten in het systeem.
 
• Ben ik verplicht om een minimum aantal tickets te kopen?
 
Er zijn verschillende mogelijkheden.
> Wenst u meer dan 5 voorstellingen, dan kiest u voor een abonnement 5+ bij de knop 'koop abo'.
> Wenst u meer dan 3 voorstellingen, kies dan voor een abonnement 3+. 
> Wie minder dan 3 voorstellingen kiest, drukt op de knop 'koop tickets'. 
> Wie voor zichzelf een abonnement wenst, maar losse tickets (minder dan 3 voorstellingen) voor anderen (max . 6 personen) bij wil reserveren, kiest voor een abonnement en krijgt automatisch de kans om losse tickets toe te voegen.
> Wie een abonnement wenst én tickets voor een film, Pop&Top-voorstelling of MuzArt zal dit in 2 reservaties kunnen doen. U bestelt eerst uw abonnement zoals hierboven beschreven en u kan aansluitend via 'koop tickets' losse tickets voor de films; Pop&Top of MuzArt kiezen. 
 

• Kan ik ook voor vrienden of familie bestellen?

U kan een abonnement voor maximum 6 personen bestellen. Zoals hierboven beschreven, kunt u losse tickets voor 6 anderen bij uw abonnement nemen. 

Wat doe ik als er zich een probleem voordoet tijdens het reserveren?
 
Uw tickets blijven 30 minuten in uw winkelmandje zitten.
 
• Kan ik later nog tickets bestellen?
 
Indien u voor een abonnement kiest, dan kan u gedurende het hele seizoen tickets bij reserveren aan abotarief via uw individuele abonnementencode.
 
Wanneer kan ik de gratis voorstelling bij een abonnement 5+ inruilen?

Het gratis ticket kan ingeruild worden vanaf 1 oktober 2021.

• Wie kan zijn/haar tickets online reserveren maar NIET ONLINE BETALEN?
 
> HOUDERS VAN EEN UITPAS MET KANSENTARIEF: zij kunnen hun tickets of abonnement online reserveren maar kiezen op het laatste scherm voor ‘overschrijving’ als betalingswijze. Zij sturen dan een kopie van hun UiTpas als bewijs naar tickets [dot] tervesten [at] beveren [dot] be.
> Wie wenst te betalen met een GESCHENKBON Beveren of CULTUURCHEQUES: zij moeten op het einde van de online reservatieprocedure, bij betaalwijze, ‘betalen aan balie Ter Vesten’ aanvinken. Zij hebben dan 9 dagen de tijd om aan de balie van Ter Vesten hun reservatie te betalen met hun bon(s) of cheque(s).
 
• Wie kan zijn/haar tickets NIET ONLINE reserveren?
Rolstoelgebruikers: plaatsen voor rolstoelgebruikers kunnen niet online worden gereserveerd. Rolstoelgebruikers nemen best telefonisch of via e-mail contact op met de balie van Ter Vesten. 03 750 10 00 of tickets [dot] tervesten [at] beveren [dot] be.
 
• Hoe lang blijft mijn reservering gelden als ik ervoor kies om de tickets aan de balie te betalen?

 

U hebt 9 dagen tijd om aan de balie te betalen.

• Moet ik de tickets afprinten?
 
Neen, we scannnen de tickets ook op Smartphone.